Indkaldelse med dagsorden til generalforsamlingen den 13. marts 2004.


Onsdag den 25. februar 2004

Der indkaldes hermed til generalforsamling i
trans-danmark.dk
som finder sted
lørdag den 13. marts 2004 kl. 1300 i hovedstadsområdet
med følgende dagsorden:

  1. Valg af dirigent.
  2. Bestyrelsen aflægger beretning for det forløbne år.
  3. Bestyrelsen forelægger det reviderede regnskab.
    (Regnskabet kan rekvireres ved henvendelse til foreningens sekretær, Tina Thranesen).
  4. Fremlæggelse af budget for det kommende år.
  5. Fastsættelse af kontingent for det kommende år.
  6. Forslag om vedtægtsændring
    1. § 19, stk. 2 lyder:
      ”Medlemskontingentet forfalder til betaling ved regnskabsårets start og skal være indbetalt senest 1. februar”.
      Foreslås ændret til:
      ”Medlemskontingentet er gældende i et år fra indmeldelsesdatoen og skal være betalt senest en måned senere”.
    2. Vedtages pkt. a, foreslås nyt stk. 3 og 4:
      Stk. 3. Bestemmelsen i § 19, stk. 2 gælder for medlemmer indmeldt i foreningen efter 13. februar 2004.
      Stk. 4. Kontingent for medlemmer indmeldt før den 13. februar 2004 forfalder til betaling 1. januar og skal være indbetalt senest 1. februar
  7. Behandling af indkomne forslag.
  8. Valg af:
    1. Valg af formand. På valg: Karin Astrup. (Villig til genvalg).
    2. 2 bestyrelsesmedlemmer. På valg: Tina Larsen (Villig til genvalg) og Carin Olsen.
    3. 2 bestyrelsessuppleanter. (Nuværende: Qvickie (Villig til genvalg) og 1 vakant).
    4. 2 revisorer. (Nuværende: Anette Bjerre og Pia Hansen (Villige til genvalg)).
    5. revisorsuppleant. (Vakant).
  9. Eventuelt

Af hensyn til ønske om anonymitet kræves der tilmelding til generalforsamlingen.

Eventuelle forslag til behandling på generalforsamlingen skal jf. foreningens vedtægt § 8, stk. 3 være formanden i hænde senest den 15. februar.

Ved at tilmelde sig generalforsamlingen forpligtiger den tilmeldende sig til at overholde de tilstedeværendes ønske om anonymitet. Dette gælder også med hensyn til adressen, hvor generalforsamlingen finder sted.

Tilmelding sker ved fremsendelse af e-mail til foreningens sekretær Tina Thranesen på denne e-mail adresse: tina_thranesen@hotmail.com med angivelse af antallet, der ønsker at deltage og navn eller medlemsnummer på hver enkelt deltager.

Meddelelse om adressen, hvor generalforsamlingen afholdes, vil blive fremsendt via e-mail til de tilmeldte en uge før afholdelsen.
Kommer tilmeldelsen senere, fremsendes adressen straks efter tilmeldingen. Sammen med adressen fremsendes kopi af eventuelle indkomne forslag.

Der vil under generalforsamlingen blive serveret kaffe med småkager, for hvilket der opkræves 20 kr. pr. deltager.
Der vil være mulighed for at købe sodavand, øl og vin til kostpris.

Efter generalforsamlingen holder bestyrelsen et kort bestyrelsesmøde m.h.p. konstituering.

Efter generalforsamlingen vil der være hyggeligt samvær.

Karin Astrup, formand.

* * *
Indkaldelsen med dagsorden i pdf-format.